Ο Μπιλ Γκέιτς για το Greece From Home
Ο ιδρυτής της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς, αποτελεί έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους ανθρώπους παγκοσμίως τόσο για το μυαλό του όσο και για τον τρόπο που το χρησιμοποίησε, φτάνοντας ανάμεσα στους κορυφαίους της τεχνολογίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι ομιλίες του είναι ικανές να συγκεντρώσουν χιλιάδες ακροατές ενώ μία και μόνο φράση του αρκεί για να γίνει πρώτο θέμα στον διεθνή Τύπο.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Γκέιτς, σε live μετάδοση στο LinkedIn, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού, όπως για το πώς προβλέπει να είναι η ζωή μετά από αυτό τους επόμενους μήνες αλλά και τα επόμενα χρόνια.
Ανάμεσα σε άλλα, έκανε τις προβλέψεις του και για την οικονομία, σημειώνοντας πως οι καθημερινές δραστηριότητες που έδιναν ζωή στις οικονομίες των κρατών, όπως το να γεμίσει ένα εστιατόριο, θα επανέλθουν πλήρως μόνο όταν ανακαλυφθεί εμβόλιο, κάτι που θεωρεί πως θα συμβεί σε τουλάχιστον ενάμιση χρόνο.
Ο ιδρυτής της Microsoft έκανε και ειδική αναφορά στην Ελλάδα, μιλώντας για τον τουρισμό. «Η βιομηχανία του τουρισμού αναμφίβολα είναι μία από εκείνες που έχουν χτυπηθεί πιο δυνατά από την πανδημία. Ωστόσο, μπορούμε να διδαχθούμε από το “Greece From Home”, μια υπέροχη πρωτοβουλία του ΕΟΤ σε συνεργασία με την Google», σημείωσε ο Γκέιτς
«Αυτό το site “χτίστηκε” στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: χρησιμοποιεί σπουδαίο online περιεχόμενο για να δημιουργήσει μια σχέση με πιθανούς πελάτες. Μέσα από βίντεο στο Youtube και άλλο περιεχόμενο, οι δημιουργοί της πλατφόρμας δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να δουν περιοχές με φυσική ομορφιά, ακόμη και να κάνουν “πεζοπορίες” ή να επισκεφθούν κάποιο εστιατόριο, όλα εικονικά προφανώς», συμπληρώνει.
«Αν γίνει σωστά, το περιεχόμενό σας μπορεί να φέρει έσοδα μέσω των διαφημίσεων και των πωλήσεων. Και, πέραν όλων των άλλων, είναι ένας τρόπος να κρατήσετε επαφή με το κοινό σας, μέχρι αυτό να είναι πρόθυμο (και ικανό) να ταξιδέψει ξανά», κατέληξε.
Μια περίπτωση που η χώρα μας εξάγει ιδέες και πώς να μην χαιρόμαστε γι’ αυτό;
Με πληροφορίες από inc.com